עם שמש בימין

רגע אחרי? רגע לפני? – יום עיון ייחודי לאנשי/ות טיפול – אונליין

בהנחיית: רות בן אשר, שאנייה כהן בן חיים, ד"ר רוני ברגר, לילה קמחי, סנדיה בר קמה, ד"ר נירית אברהם
תאריך הפתיחה הקרוב: 14/05/2020
תאריך סיום: 14/05/2020
מספר מפגשים: 1
למי זה מתאים: מטפלות ומטפלים

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

תקציר הקורס


נדון בנקודות המבט של גישות שונות, בדרכים וכלים לסיוע בעיתות משבר. ניפגש בדרך מיוחדת זו גם כדי לעצור, לתמוך ולהיזכר במשאבים הפנימיים והחיצוניים שלנו כמי שעוסקים בסיוע לזולת וזקוקים בעצמנו להקשבה, לכלים ולמשאבים.

יום העיון יתקיים בתאריך 14.05 בין השעות 09:00-19:00 – ניתן להשתתף ביום במלואו או במפגשים בודדים. הקלטות יישלחו לנרשמות/ים.

מוזמנים למלא את הטופס כדי לשריין מקומכם ונהיה עמכם בקשר בהקדם.

סדר הדוברים:

9:00-10:15 – רות בן אשר
10:30-11:45 – שאנייה כהן בן חיים
11:50-13:00 – ד"ר רוני ברגר
13:00-14:50 – הפסקה
14:50-16:00 – לילה קמחי
16:15-17:30 – סנדיה בר קמה
17:45-19:00 – ד"ר נירית אברהם

ההשתתפות ביום העיון בתשלום סימלי של 80 שח.

להרשמה ליום העיון לחצ/י כאן

לתשלום על יום העיון לחצ/י כאן

תשלום ב PayBox או Bit
למספר טלפון 054-4844445

(אנא שלח/י למרכז מייל לאחר התשלום עם שם פרטי, טלפון ומייל לקבלת חשבונית)

להרשמה באמצעות נציג/ה – צרו עמנו קשר או השאירו פרטים בעמוד זה.
072-3942557 | mindbody@mindbody.co.il

המפגשים יתקיימו ב ZOOM וכוללים תמיכה טכנית וסיוע בהתחברות

< פרטים מלאים ואפשרויות הרשמה בהמשך העמוד >

מידע מלא: רגע אחרי? רגע לפני? – יום עיון ייחודי לאנשי/ות טיפול – אונליין

מושב בוקר

09:00-10:15 | רות בן אשר

"הנני" לצאת מהבית ולחזור הביתה
התרחבות והתכנסות היא תנועת החיים. היכולת להיות ברטט, בפעימה, בנשימה, תנועה, בלב פתוח ובתודעה צלולה גם במצבים של סגר וצמצום, של אי וודאות ושל פחד, היא הוויית "הנני" – היותי בבית. בימים אלה של יציאה מהסגר, מה מקורות התמיכה היכולים לסייע לי להיות מחוברת לאותה הוויה של "הנני" – להקשיב למיקצב הנכון ולתנועה המדויקת של פנימה והחוצה, להוציא מתרמיל חיי דברים ישנים (הרגלים, דפוסים מקובעים) שכבר אינם נחוצים לי, להכניס אל תוכו מתנות שהתגלו עבורי בימי סגר, לטפח ולפתח מערכות יחסים שהכרתי בהיותם יקרי ערך לחיי – כדי שגם בהתחברות שלי לעולם וגם בהתכנסות שלי פנימה לעצמי אהיה היוצרת של חיי במלוא הווייתי.

10:30-11:45 | שאנייה כהן בן חיים

בושה, אשמה ושיפוט עצמי
בתקשורת המקרבת אנחנו מתבוננים על שני מצבי מודעות- התן – השופט, מבקר, מקטלג והג׳ירפה – זו שרואה שמאחורי כל התנהגות ישנו צורך אנושי שמבקש להתמלא. גם התן – החלק השופט, מגיע בשם צורך אנושי עמוק. גם הדבר שעשינו שעליו יש לנו שיפוט – היה ניסיון מודע או לא מודע לענות על צורך אנושי. כשאנחנו מעמיקים אל החקירה והתבוננות הזאת מתאפשרת חמלה עמוקה יותר לעצמינו ולאחרים ומתוך החמלה, בהרבה מקרים, הדרך לשינוי האסטרטגיות- דרכי הפעולה שלנו- לכאלה שיותר ויותר עונות על צרכים שלנו ושל אחרים- הופכת להיות נגישה יותר. במפגש נלמד דרכי התבוננות וכלים אל החמלה הזו שתאפשר לנו לצאת אל העולם קרובים יותר לעצמינו לאחרים.

11:50-13:00 | ד"ר רוני ברגר

חמלה כמשאב וכמקור לחוסן אישי ולחוסן חברתי
מרעיון למעשה באמצעות המתודות וההתערבויות הטיפוליות החדשות של גישת CFT.
נלמד כיצד מערכות הוויסות הרגשי פועלות במצבי דחק וכיצד להפעיל אותן בצורה יעילה יותר. נחווה יחד תרגולי קרקוע וייצוב גופני המסייעים לוויסות רגשי במצבי דחק. נדון בבניית איכויות אמפתיות, סיבולת למצוקה וחוסר שיפוטיות כמו גם התמודדות עם ביקורת עצמית, טיפוח עצמי חומל והתמודדות עם החסמים לחמלה עצמית.

מושב אחה"צ

 

14:50-16:00 | לילה קמחי

איך נטפל במטפל
חוכמה וחמלה בראייה הבודהיסטית באות לעזרתנו בכלל ובפרט כשאנחנו מציעות עזרה לאחרים. בזמנים מורכבים שכאלה היכולת שלנו להקשיב פנימה ולפלס דרך סבך הקושי משמשת אור ועוגן לעצמנו ולאחרים.

 16:15-17:30 | סנדיה בר קמה

מחשבות אדומות ומחשבות ירוקות
איך כלים מתוך הטיפול יכולים לתמוך בנו ובמטופלות/ים שלנו בגישת המיינדפולנס וה- CBT  יכולים לתמוך בנו ובמטופלות/ים שלנו בזמני קושי ואי-ודאות.

 17:45-19:00 | ד"ר נירית אברהם

ממני אליך וחזרה, כיצד להיות לבד ביחד
המפגש יכלול חלקים חווייתיים ותאורטיים על חווית הלבד וחווית הביחד, האדפטיבית והלא אדפטיבית, ויכלול כלים לעבודה בקונטקסט הרגיל ובקונטקסט המקוון.

ההשתתפות ביום העיון בתשלום סימלי של 80 שח.

להרשמה ליום העיון לחצ/י כאן

לתשלום על יום העיון לחצ/י כאן

תשלום ב PayBox או Bit
למספר טלפון 054-4844445

(אנא שלח/י למרכז מייל לאחר התשלום עם שם פרטי, טלפון ומייל לקבלת חשבונית)
להרשמה באמצעות נציג/ה – צרו עמנו קשר או השאירו פרטים בעמוד זה.
072-3942557 | mindbody@mindbody.co.il

בהנחיית: רות בן אשר, שאנייה כהן בן חיים, ד"ר רוני ברגר, לילה קמחי, סנדיה בר קמה, ד"ר נירית אברהם
ruth ben asher2

רות בן אשר, פסיכולוגית קלינית ומדריכה בכירה בפסיכותרפיה ובטיפול זוגי ומשפחתי. מטפלת מוסמכת בטראומות בשיטות SE – Somatic Experiencing ,EMDR ,TRE. פסיכותרפיסטית אינטגרטיבית במים (IAT) המתמחה בטיפול בטראומות טרום לידה ולידה במים.
חוקרת מזה שנים את הקשר שבין פסיכותרפיה פסיכודינמית, פסיכותרפיה גופנית, עבודה עם טראומה, עבודה טיפולית במים, והחלמה על פי התורות העברית והבודהיסטית בשילוב מדעי המח ומחקרי היקשרות.

בהנחיית: שאנייה כהן בן חיים
כהן בן חיים תמונה קטנה

שאנייה כהן בן חיים, מטפלת ומלוות צמיחה, עובדת עם יחידים וזוגות במצבי קושי, קונפליקט ומשבר. מנחה קורסים וסדנאות של תקשורת מקרבת. מנחה ריטריטים וסדנאות שונים של מדיציה, יוגה ועבודה פנימית. מנחה מסעות בטבע. מורה לקונדליני יוגה, מטפלת במים.
לחלוק עם אנשים נוספים את האפשרות להפתח לדרך ההתבוננות והשיחה של התקשורת המקרבת זה אחד הדברים המשמחים אותי ביותר היום לעשות בעולם, מתוך האמונה והראייה שלי עד כמה הדרך הזאת חסרה בעולמינו וכמה טוב היא מביאה איתה.

בהנחיית: ד"ר רוני ברגר
רוני ברגר

רוני ברגר, פסיכולוג קליני בכיר, חבר הועדה המייעצת של מרכז המחקר והחינוך לחמלה ואלטרואיזם באוניברסיטת סטנפורד ושותף בעיצוב תכניות המטפחות מיינדפולנס וחמלה. ד”ר ברגר שתף פעולה עם פרופ’ זימברדו מאוניברסיטת סטנפורד במחקר בינלאומי גדול על דה-רדיקליזציה ובפתוח ערכות בית ספריות לקדום התנהגות פרו-חברתית בקרב תלמידים. ממקימי העמותה הבינלאומית של פסיכולוגים ללא גבולות Psychology Beyond Borders המטפלת בנפגעי מלחמה, טרור ואסונות טבע. מרצה בכיר וחבר סגל בתכנית הבינלאומית של משבר וטראומה באוניברסיטת תל-אביב. משמש גם שותף בבניה של פדגוגיה במסגרת המכון שייסד הדלאי לאמה, MIND LIFE INSITUTUE  ששמה על נס אתיקה אזרחית והיה שותף לכתיבת הערכה קריאה לנתינה CALL TO CARE אותה הוא חקר לאחרונה עם ד”ר ריקרדו טרש.

בהנחיית: לילה קמחי
מערכות יחסים כשער לשחרור

לילה קמחי, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בלימודי הודו, מהאוניברסיטה העברית בירושלים. מלמדת מדיטציה וחשיבה בודהיסטית במסורת הויפאסנה בעמותת תובנה ובמסגרות נוספות בארץ ובחו”ל. שהתה תקופות ארוכות במנזרים ובמרכזי מדיטציה במזרח ובמערב . למדה ותרגלה אצל מורים שונים, במסורת הבודהיסטית ובמסורת האי-שניות ההינדואיסטית.

בהנחיית: סנדיה בר קמה
סנדיה-בר-קמה

סנדיה בר קמה, מורה לדהרמה, ללימוד ותרגול בודהיזם ומדיטציית ויפאסנה, מתרגלת ומלמדת מזה 25 שנים, מורה בעמותת ‘תובנה’, ב’מרכז לרפואת גוף-נפש’ ובמסגרות נוספות, בארץ ובהודו, בריטריטים, בסדנאות ובקבוצות. חיתה 7 שנים חיי פרישות ותרגול באשרם ליוגה ומדיטציה בארצות הברית. משתמשת בכלים מהמסורת והתרגול הבודהיסטי ומהמסורת של האי-שניות (נון-דואל).
מנחה סדנאות, קורסים וקבוצות.
מאמינה שבכולנו טמונה היכולת לאהוב, לחמול, להיות נדיבים ולהתעורר.
האתר של סנדיה בר-קמה
יוטיוב – סנדיה (רקפת) בר-קמה התעוררות בחיי היומיום

בהנחיית: ד"ר נירית אברהם
נירית אברהם 150x150

ד”ר נירית אברהם, ד"ר לפסיכולוגיה קלינית, מטפלת ומרצה במרכז הבינתחומי הרצליה ובאוניברסיטת חיפה, מרצה ומדריכה בבית ספר הגל החדש בפסיכותרפיה במרכז הבינתחומי בהרצליה, בשילוב ובקליניקה בהוד השרון. חברת איגוד ה AEDP העולמי.
וחברת הצוות המוביל את לימוד והכשרת AEDP בארץ.
התמחויותיי כוללות התמחות בפסיכולוגיה פסיכודינמית התייחסותית (Fellow at the Center for Relational Psychoanlysis, Chicago 2005″), התמחות בהתערבויות ממוקדות אטצמנט, מוסמכת ב EMDR ובעלת הכשרה מתקדמת ב AEDP , PACT ו- EFT, כמו כן למדתי אצל ועם מובילים במהפכת הניורוסיאנס בפסיכולוגיה – כגון אלן שור, דניאל סיגל, סטיב פורגס, בוני בדדנוך, קנדיס אוספורד רסל ועוד.
עוסקת בטיפול ממוקד חוויה, רגש והתקשרות – מבוססי מחקר.

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

קורסים נוספים בהנחיית רות בן אשר, שאנייה כהן בן חיים, ד"ר רוני ברגר, לילה קמחי, סנדיה בר קמה, ד"ר נירית אברהם

רגע אחרי? רגע לפני? – יום עיון ייחודי לאנשי/ות טיפול – אונליין

עם מנחי מרכז גוף נפש

תאריך: 14/05/20
בין השעות 09:00-19:00 – ניתן להשתתף ביום במלואו או במפגשים בודדים. הקלטות יישלחו למשתתפים/ות.

בהנחיית: רות בן אשר, שאנייה כהן בן חיים, ד"ר רוני ברגר, לילה קמחי, סנדיה בר קמה, ד"ר נירית אברהם

קרא עוד »
Scroll to Top

להרשמה לארועי יום פתוח און ליין

*אנא בחר/י את המפגשים בהם תרצה/י להשתתף, יש לשים לב שלא להירשם למפגשים בשעות חופפות.
** פרטים וקישורים יישלחו במייל.