מיינדפולנס למתחילים | אונליין

בהנחיית: פרופ’ טלי סגר-גוטמן
תאריך הפתיחה הקרוב: 01/12/2020
תאריך סיום: 29/12/2020
מספר מפגשים: 4
שעות אקדמיות: 16
למי זה מתאים: קהל רחב, לא נדרש ניסיון או ידע מוקדם

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

תקציר הקורס

המפגשים ישלבו בין לימוד תאורטי, תרגולים קצרים והכוונה אישית.
אין צורך בניסיון מוקדם.

 ימי שלישי בין 09:30 – 12:00 בבוקר * 
החל מה- 1.12.20

*ייתכנו שינויים בשעות ובימים

הקורס יתקיים במתכונת אונליין ב-ZOOM
לוגו-זום
עם מעטפת טכנית הכוללת:
סיוע בהתחברות מרחוק
גישה נוחה לחומרי הקורס
שיעורים מוקלטים במידת האפשר

לנרשמים בהרשמה עצמית אונליין תינתן הנחה של 5%
לינק להרשמה עצמית אונליין >>>>

לפרטים נוספים ולהרשמה על ידי נציג.ה – צרו עמנו קשר בטלפון 072-3942557
במייל או השאירו פרטים בעמוד זה ונחזור אליכם/ן

לקורס מיינדפולנס מתחילים – מועד ערב בהנחיית שלומית שלו לחצו כאן >>>>>

מידע מלא: מיינדפולנס למתחילים | אונליין

תרגול המיינדפולנס מכיל ארגז של כלים פשוטים ופרקטיים, הנגישים לכל אדם, בכל גיל, להתמודדות עם האירועים בחייו או בחייה:

  • להירגע, לנוח, לשפר את הריכוז.
  • למצוא שקט ושלווה פנימיים, גם במצבים קשים.
  • ויסות מצבי מתח, לחץ, כעס וחרדה; שליטה בתגובתיות ובשיפוטיות.
  • פיתוח קשב פנימי וקשב לזולת.
  • ניהול קונפליקטים אישיים ומקצועיים.
  • להתמודד טוב יותר עם דאגות ומחשבות טורדניות.מיינדפולנס פירושו מודעות קשובה, מודעות לרגע הנוכחי בתשומת לב וללא שיפוטיות.

לימוד מיינדפולנס מאפשר לנו להיות עם הדברים שקורים לנו בחיים בדיוק כפי שהם, ללא שיפוטיות וללא תגובה אוטומטית, אלא מתוך מודעות, נוכחות, התבוננות, שקט פנימי, קבלה, חמלה ופתיחות.
מדיטציית מיינדפולנס מאפשרת פיתוח וחיזוק של כישורים מנטאליים בסיסיים (ריכוז, קשב ונוכחות), מסייעת בהפחתת מתח, חרדה, לחץ ודיכאון, מאפשרת שיפור באיכות החיים ובראיית דברים בפרספקטיבה רחבה יותר, ועוזרת לנו למצוא שלווה שאינה תלויה בנסיבות חיצוניות, קשות ככל שיהיו.
תרגול המיינדפולנס משפיע באופן חיובי על אזורים חשובים במוח הקשורים לתפקודים יומיומיים, ניהוליים, קבלת החלטות, שליטה, ראיית הזולת, למידה וזיכרון, ויסות רגשות והקשבה לגוף.
התרגול משלב את לימוד הפילוסופיה הבודהיסטית ותרגול מדיטציית מיינדפולנס וחמלה, המאפשר לנו להיות בהווה, להכיל את כל קשת הרגשות והמצבים שהחיים מזמנים לנו, באופן מיטיב ומועיל יותר.
ההתבוננות השקטה והאובייקטיבית פנימה עוזרת לנו לראות דפוסים ששולטים בחיינו, עוזרת לנו לראות מה מפעיל אותנו, ומאפשרת להשתחרר מדפוסים והתניות שכובלים אותנו וגורמים לנו סבל. תרגול המדיטציה מסייע לפתח חוכמה וחמלה כלפי עצמנו וכלפי אחרים.

 

למי מיועד הקורס?
הקורס מיועד למתחילים/ות. אין צורך בניסיון מוקדם.

נושאי המפגשים

  • מפגש ראשון: הטייס האוטומטי, תרגול משותף.
  • מפגש שנימיינדפולנס וחיי היומיום, תרגול משותף.
  • מפגש שלישי: עבודה עם מחשבות בגישת המיינדפולנס, תרגול משותף.
  • מפגש רביעי: עבודה עם רגשות בגישת המיינדפולנס, תרגול משותף.

ימי שלישי בין 09:30 – 12:00*

המפגשים יתקיימו במתכונת אונליין ב-
לוגו-זום
עם מעטפת טכנית הכוללת:
סיוע בהתחברות מרחוק
גישה נוחה לחומרי הקורס
שיעורים מוקלטים במידת האפשר

לנרשמים בהרשמה עצמית אונליין תינתן הנחה של 5%
לינק להרשמה עצמית אונליין >>>>

לקורס מיינדפולנס מתחילים – מועד ערב בהנחיית שלומית שלו לחצו כאן >>>>>

בהנחיית: פרופ’ טלי סגר-גוטמן
ד"ר טלי סגר גוטמן

ראש ההתמחות לייעוץ ארגוני בתכנית ה- MBA במרכז האקדמי רופין. טלי מנחת קבוצות מוסמכת מביה”ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטת ת”א. בוגרת הכשרת מורי MBSR של מכון מודע למיינדפולנס, מדע וחברה מבית הספר ברוך איבצ’ר לפסיכולוגיה הבינתחומי הרצליה. הנחתה במסגרות שונות במרכז האקדמי רופין.  טלי נחשפה לעולם הבודהיזם לפני כעשור, בשנים אלו תרגלה בארץ ובחול. טלי מנחה מדיטציה שבועית לחולים המתמודדים עם סרטן במסגרת עמותת אחד על אחד וחברת הוועד המנהל בעמותה זו. בתחום האקדמי טלי חוקרת בעולמות תוכן של הפסיכולוגיה הארגונית ובמיוחד בתחום הרגשות בעבודה והינה חברת מערכת במספר כתבי עת בינלאומיים.

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

קורסים נוספים בהנחיית פרופ' טלי סגר-גוטמן

מיינדפולנס למתחילים | אונליין

מדיטציית מיינדפולנס מפתחת ריכוז, קשב ושקט פנימי ומסייעת בהפחתת מתח, עומס מחשבתי ועומס רגשי.
4 מפגשים אונליין

בהנחיית: פרופ’ טלי סגר גוטמן

ימי שלישי בין 09:30 – 12:00
החל ב-1.12.20

קרא עוד »
גלילה למעלה

להרשמה לארועי יום פתוח און ליין

*אנא בחר/י את המפגשים בהם תרצה/י להשתתף, יש לשים לב שלא להירשם למפגשים בשעות חופפות.
** פרטים וקישורים יישלחו במייל.