עם שמש בימין

ראייה שמשחררת: ערב דהרמה מעמיקה עם לילה קמחי, יונתן דומיניץ ויהל אביגור. תרגול ושיחה לכבוד יציאת ספר הדהרמה 'ראייה שמשחררת' בעברית

בהנחיית: יונתן דומיניץ, לילה קמחי ויהל אביגור
תאריך הפתיחה הקרוב: 18/02/2021
מספר מפגשים: 1

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

תקציר הקורס

אנחנו שמחים/ות להזמין אתכם/ן לערב לכבוד יציאתו של התרגום לספר "ראייה שמשחררת" מאת רוב ברבאה, אחד מספרי הדהרמה המעמיקים והחשובים ביותר שתורגמו לעברית. הספר תורגם לעברית על ידי קרן שפי.

את הערב ינחו יונתן דומיניץ, לילה קמחי ויהל אביגור.

עלות הערב 20 ש"ח. הכנסות הערב יוקדשו לעמותת 'אחד על אחד', שמאפשרת למתמודדים עם סרטן ללמוד ולתרגל מדיטציה על ידי ליווי אישי הניתן בהתנדבות.

הערב יתקיים ביום חמישי, 18.2.21 בין השעות: 19.30 – 21.00 

באמצעות ביט/פייבוקס למספר 050-9754445
*בתשלום בביט/פייבוקס יש לשלוח מייל נלווה עם מספר טלפון ושם מלא.

לפרטים נוספים ולהרשמה בעזרת נציג.ה צרו איתנו קשר
טלפון/וואטסאפ: 03-5495149
מייל: mindbody@mindbody.co.il
או השאירו פרטים בעמוד זה
* חשבונית תישלח תוך יום עבודה אחד
לקריאת הפרק הרביעי של הספר: תרגול התובנה לחצ/י כאן
מידע מלא: ראייה שמשחררת: ערב דהרמה מעמיקה עם לילה קמחי, יונתן דומיניץ ויהל אביגור. תרגול ושיחה לכבוד יציאת ספר הדהרמה 'ראייה שמשחררת' בעברית
בערב יתארחו מורי/ות דהרמה שיציעו הכוונות אל אופקי החופש והיופי שיכולים להיפתח על ידי תרגול תובנה בדרך הבודהיסטית, ויחלקו מתובנותיהם/ן שלהם/ן מתוך תרגול מעמיק כפי שמוצג בספר. הערב יכלול גם מדיטציות מונחות, ובמהלכו גם המתרגמת קרן שפי תחלוק מעבודתה עם הספר. הערב פתוח לכולם/ן, ומומלץ במיוחד לאלו מכם/ן שיש להם/ן נסיון כלשהו בדרך הבודהיסטית ורוצים/ות לגלות עוד מהעומק שהיא עשויה להציע.
קצת לגבי הספר: "ראייה שמשחררת":
בחיבור פורץ דרך זה פורש מורה הדהרמה רוב ברבאה גישה מקורית ומקיפה להעמקת התובנה. הוא מציג המשגה ייחודית ובנויה בקפידה של הדרך הבודהיסטית, ומלווה את המתרגלת בהדרגה לאורכה, החל מתובנות ריקות פשוטות ונגישות, והלאה אל תובנות מיסטיות יותר ויותר. באמצעות ההנחיות המדויקות, התרגילים מאירי העיניים והדיונים המפורטים, שנוגעים בדקויות של התרגול ושל ההבנה כאחד, ראייה שמשחררת פותח בפני המתרגלת המסורה את מלוא העומק והרדיקליות של מה שלימד הבודהה על ריקות והתהוות מותנית. זה ספר שיכול להיות חבר לדרך במשך חיים שלמים, ולהוביל עמו את הקוראת עמוק יותר ויותר לתוך מרחבים של שחרור.
לקריאת הפרק הרביעי של הספר: תרגול התובנה לחצ/י כאן

הערב יתקיים ביום חמישי, 18.2.21 בין השעות: 19.30 – 21.00 
עלות הערב 20 ש”ח, ניתן לשלם באמצעות ביט/פייבוקס למספר הבא:
050-9754445
*בתשלום בביט/פייבוקס יש לשלוח מייל נלווה עם מספר טלפון ושם מלא.
לפרטים נוספים ולהרשמה בעזרת נציג.ה צרו איתנו קשר
טלפון/וואטסאפ: 03-5495149
מייל: mindbody@mindbody.co.il
או השאירו פרטים בעמוד זה.
* חשבונית תישלח תוך יום עבודה אחד.
בהנחיית: יונתן דומיניץ, לילה קמחי ויהל אביגור
יונתן דומיניץ

יונתן דומיניץ

מתרגל מדיטציה וצועד בדרך הדהרמה מאז 1997. רואה את תורת השחרור שלימד הבודהה כהשראה עצומה לחיים ערים וכגישה שניתנת לתרגול וליישום בכל רגע ולהביאה לכל היבט של חיי היומיום, על כרית המדיטציה ומחוצה לה.

מלמד ומנחה פעילויות מדיטציה ודהרמה תוך שימת דגש על יישום והפנמת הדהרמה בחיי היום יום. ממייסדי פרוייקט ‘מדיטציה 1:1’ שבו מתרגלי מדיטציה ותיקים מציעים לימוד וליווי דרך מדיטציה לחולי סרטן בבתיהם. מורה לחשיבה יצירתית ומייסד MINDSCAPES , נשוי ואב לשנים, מתגורר בתל אביב.

בהנחיית: לילה קמחי
מפגשי טנדו

בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בלימודי הודו, מהאוניברסיטה העברית בירושלים. מלמדת מדיטציה וחשיבה בודהיסטית במסורת הויפאסנה בעמותת תובנה ובמסגרות נוספות בארץ ובחו”ל. שהתה תקופות ארוכות במנזרים ובמרכזי מדיטציה במזרח ובמערב . למדה ותרגלה אצל מורים שונים, במסורת הבודהיסטית ובמסורת האי-שניות ההינדואיסטית.

בהנחיית: יהל אביגור
אביגור

בעל ותק של חמש עשרה שנים בתרגול ולימוד מדיטציית תובנה בריטריטים ארוכים באירופה, אסיה, וישראל.

הוסמך כמורה ב 'גאיה האוס' – המרכז הגדול באירופה למדיטציית תובנה; ומוסמך כמורה למדיטציית תובנה (ויפאסנה) במרכזים הבין-לאומיים של מסורת זו.

בעל ניסיון בחינוך, הוראה והכשרת מורים. מלמד קורסים ב’תובנה’, בקבוצות עצמאיות ובתוכנית ההעמקה במיינדפולנס של המרכז הבינתחומי בהרצליה. מלווה מתרגלים השוהים לתקופות ארוכות ב-Gaia house, מרכז מדיטציית התובנה הגדול באירופה.

בוגר הכשרת ‘האקומי’, פסיכותרפיה התנסותית, ומסייע לקבוצות הלומדות את השיטה.

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

קורסים נוספים בהנחיית יונתן דומיניץ, לילה קמחי ויהל אביגור

Scroll to Top

להרשמה לארועי יום פתוח און ליין

*אנא בחר/י את המפגשים בהם תרצה/י להשתתף, יש לשים לב שלא להירשם למפגשים בשעות חופפות.
** פרטים וקישורים יישלחו במייל.