פוטותרפיה | שימוש בצילום בתהליכי טיפול והעצמה

בהנחיית: ירדן כרם וסגל מנחים מומחים
תאריך הפתיחה הקרוב: 16/11/2022
תאריך סיום: 07/06/2023
מספר מפגשים: 25
שעות אקדמיות: 150
למי זה מתאים: מטפלות.ים מוסמכות.ים ו/או בעלי רקע בצילום

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

תקציר הקורס

שיתוף פעולה עם היחידה לפיתוח מקצועי של אוניברסיטת בר-אילןמסיימי.ות הקורס יקבלו תעודה משותפת ממרכז גוף נפש והיחידה לפיתוח מקצועי של אוניברסיטת בר אילן.

 ציורי4.png

המפגשים יתקיימו באוניברסיטת בר-אילן בימי ד' בשעות 16:30 עד 21:00 החל ב 16.11.22

 ציורי4

הרשמה מוקדמת עד 15.08.22

תכנית הלימודים כוללת למידה תאורטית ומעשית של החיבור בין טיפול אישי וקבוצתי עם תמונות, ביטוי עצמי רגשי דרך הצילום, עבודה קהילתית עם צילום ככלי המאפשר לבטא את הפרט ואת הקהילה כולה דרך חקירת הדימוי המצולם והבנת כוחה של התקשורת הויזואלית.

הקורס מבוסס על התנסות אישית, קבוצתית, ולימוד תיאוריות וטכניקות. בקורס יש מגוון רחב של מנחים, המציעים נקודות מבט שונות בתחום הפוטותרפיה. המפגש עם מגוון המנחים מאפשר לכל תלמיד למצוא את עבודת הפוטותרפיה שאליה הוא מתחבר ואיתה הוא רוצה להמשיך הלאה בחייו במטפל, מחנך, מדריך, מאמן וכל חיבור אחר.

,We do not see things as they are
We see things as we are



ההרשמה לשנה"ל תשפ"ג בעיצומה
להגשת מועמדות לתוכנית יש למלא שאלון התאמה. 

 שאלון לבן

מידע מלא: פוטותרפיה | שימוש בצילום בתהליכי טיפול והעצמה

בכל תצלום יש שלושה סיפורים:

סיפורו של האובייקט המצולם,
סיפורו של הצלם שבחר לצלם את
האובייקט הזה על הרקע הזה,
והסיפור שאנחנו הצופים
משליכים על התצלום

(Akeret, 2000)

 

 ציורי4.png

פוטותרפיה – שימוש בצילום להאצה, הרחבה והעמקה של תהליכים לשיפור איכות החיים. עצם פעולת הצילום יכולה להיות פעולה חיונית לצמיחה, התבוננות בצילומים קיימים מן העבר ושיתוף בצילומים שנעשים במהלך המפגשים ובין המפגשים- כל אלה כלולים בפוטותרפיה.

אין בישראל ובעולם מקצוע רשמי הקרוי "פוטו-תרפיסט", על כן אין בארץ ובעולם תעודה אקדמית או מקצועית המסמיכה ב"פוטותרפיה". הקורס גם אינו מכשיר להיות "פסיכו-תרפיסט", אולם יש תעודה המעידה על לימודים וסיום קורס ועמידה בחובות הקורס.

מה ניתן להרוויח מהקורס הזה?- א. צמיחה והתפתחות אישית, כתוצאה מהתהליך האישי והקבוצתי. ב. העשרת ארגז הכלים בכלי מרענן, לא שיגרתי ורב עוצמה, למי שעוסקים בחינוך, יעוץ, אימון ופסיכותרפיה. ג. הגברת הרגישות ויכולת ההתבוננות בתמונות ובשדה החיים.

למי מיועד הקורס?

א. מי שהצילום מושך אותו, שהשפה הצילומית "מדברת" אליו.
ב. מי שמתעניין בנפש האדם, ומעוניין להבין לעומק ולרוחב ולעשות למען נפשו ונפשות אחרות.
ג. מי שמוכן לחשיפה עצמית המהווה נדבך חשוב בתהליך הלמידה, וסקרן ללמוד.
ד. לעוסקים.ות בטיפול, חינוך, ייעוץ או אימון המעוניינות.ים להרחיב את ארגז הכלים המקצועי עם כלי משמעותי וטרנספורמטיבי,
זמין ומתאים לרוח התקופה הן בעבודה עם ילדים ונוער והן בעבודה עם מבוגרים.

  • אין צורך במצלמה מקצועית, אפשר לצלם במצלמת הטלפון החכם.
  • הקורס אינו קורס צילום ואין דגש על טכניקות צילום ואיכות התמונה.
  • אין צורך לבוא עם "מומחיות בצילום", כדאי לבוא עם סקרנות, פתיחות, נכונות, יצירתיות, התמסרות לתהליך והשקעת זמן ומחשבה.

המודולות הנלמדות בתכנית:

א. פוטותרפיה לרוחב ולעומק
מרצה: ד"ר צביקה תורן

ב. כשהנפש טמונה בתמונה
מרצה: סיגל אדלמן

ג. נראות והשמעת קול באמצעות Photovoice
מרצה: ד"ר רבקה הלל-לביאן

ד.  הלכה ומעשה בפוטותרפיה
מרצה: ד"ר טלי גורלי טוראל

ה. פוטותרפיה ארגונית חינוכית
המרצה: הראל סטנטון

ו. החלטות יצירתיות בצילום כביטוי של אינדיבידואליות
מרצה: גלעד בנארי

ז. צילום ועריכה בסמארטפון
שם המרצה: ירון בן-חורין

תוכן היחידות בהרחבה:

א. פוטותרפיה לרוחב ולעומק | ד"ר צביקה תורן

קורס זה יכלול סדרת מפגשים בהם נלמד להיעזר בפעולת הצילום ובתוצר הצילום (תצלום) כדי להכיר את עצמנו, להציב לעצמנו יעדים להשבחה והעצמה, לעשות דברים שטרם עשינו כדי להיות במקום שמעולם לא היינו. הצילום משמר רגע חולף, מאפשר להתבונן היטב בפרטים של הרגע ההוא. סדרת צילומים נותנת אפשרות לבדוק האם יש מרכיב מסויים המופיע ברוב התמונות ומצביע על נושא מעסיק ולא-פתור. צילום לאורך תקופה מזמין אותנו לפגוש את השינויים שחלו בנו, אם אנחנו אוהבים אותם או שמא נסחפנו למקום שאיננו חפצים להיות בו.

נפגוש צילומי ילדות, צילומים משפחתיים, ודיוקן עצמי. צילומים שכבר צולמו וצילומים שנבצע עכשיו. המפגשים ישלבו חוויות ולמידה תיאורטית, ברובד האישי, הקבוצתי והמקצועי-אקדמי. מאמרים רלוונטיים יחולקו לאורך הקורס.

בין נושאי היחידה: היכרות דרך צילומים של אחרים. מהו טיפול. מה הם ענפי הפוטותירפיה, ההיסטוריה של הפוטותרפיה והתפתחות הגישות השונות, צילומים ראשונים בקבוצה. הצילום המושגי.
הצילום הייצוגי, צילומים המייצגים רוגע, בטחון, שייכות ויציבות, צילומי ילדות, "הגישה הטיפולית- אלקטיבית ואינטגרטיבית. מפסיכואנאליזה ותיאורית העצמי עד סיביטי וסכימה תירפיה". גישות ועוגנים תיאורטיים במעשה הטיפולי,Every photograph with people has a psychological story to tell. צילומי משפחה, צילומים הדדיים בקבוצה, אני והקבוצה בצילומים הקבוצתיים. סיום היחידה ופרדה.

ב. כשהנפש טמונה בתמונה | סיגל אדלמן
הצילום הוא מדיום העוסק במציאות האובייקטיבית, אך גם מאפשר פרשנות סובייקטיבית וביטוי אישי . הקורס מדגים קשת רחבה של התנסויות ודרכי טיפול מגוונות, מעניינות וייחודיות למדיום הצילום.
הקורס מעניק כלים טיפוליים בפוטותרפיה, לצורך עבודה עם מטופלים, תלמידים ועוד, תוך הרחבת המודעות והצמיחה האישית, דרך השפה הצילומית.

בין נושאי היחידה:

האלבום המשפחתי כמייצג סיפור חיים, דינמיקה משפחתית וזיכרון אישי מול זיכרון קולקטיבי.

ההיסטוריה של הצילום – אבני דרך עיקריות והבנת הכוח של הצילום כשפה לא וורבלית. השפעת הצילום על חיינו ויחסי הגומלין בין פוטותרפיה וטיפול באמנות. היחיד והקבוצה, עבודה קבוצתית ובחינת הדינמיקה החברתית, באמצעות טכניקות המשלבות צילום ואמנות. שימוש תרפויטי בצילום בעבודה עם ילדים, נוער ובוגרים, בטיפול פרטני ובקבוצות. שימוש בטכניקת 'ההשלכה' בצילום, כדרך להעמקת המודעות העצמית. עבודה עם פורטרט אישי ותצלומים מהביוגרפיה האישית ומתקופות משמעותיות בחיינו.

ג. ניראות והשמעת קול באמצעות Photovoice | ד"ר רבקה הלל-לביאן
תיאור הקורס: Photovoice היא מתודולוגיה במחקר איכותני שבאמצעותה אנשים יכולים לזהות, לייצג, ולשפר את קהילתם. Photo voice פותחה על ידי Wang and Burris (1994) באמצעותה חוקרים מספקים מצלמות למשתתפים כדי שיוכלו לתעד נושאים חשובים להם באמצעות השימוש בצילום. טכניקה זו גם מציעה למשתתפים דרכים חדשות ורפלקטיביות לתפיסת העולם שסביבם וכן דרך לחקור את סביבתם ולייצגה במטרה לפעול לשינוי כחלק מפרקטיקה של העצמה אישית וחברתית. נראות והשמעת קול הם צרכים בסיסיים של כל אדם כמו גם הצורך בשייכות. השימוש בשיטות צילום עשוי לעזור לקבוצות לעזור בהדגשת יכולת הפעולה והחוסן שלהם ולא את היותם פגיעים. מטרת הקורס לחשוף את הסטודנטים לדרך להעצמה אישית וחברתית של יחידים וקבוצות, תוך אפשרות להתנסות בדרך זו בעצמם.

ד. הלכה ומעשה בפוטותרפיה | ד"ר טלי גורלי טוראל
במהלך הסמינר נצפה בתיאורי מקרה אשר מאירים את התהליך הפוטותרפי הלכה למעשה.
התיאורים יכללו פעוטות והוריהם, ובוגרים. נעקוב אחר שימושים שונים של המצלמה ותוצרי הצילום בחדר הטיפול.
נבין את הדינמיקה של הטיפול הפסיכודינמי המלווה במצלמה.
נצביע על הייחוד המהותי של טיפול נפשי ריגשי מלווה מצלמה.
בכל מפגש נצפה בתיאור מקרה מצולם, נדון בהיבט המעשי והתיאורטי שלו ונשלים בתרגיל אישי בפוטותרפיה- להמחשה.

ה. פוטותרפיה ארגונית חינוכית | הראל סטנטון
פוטותרפיה ארגונית היא תהליך צילום מודע המאפשר לעבד נושאים מהותיים ולחלץ תובנות ממקום של רגש ואינטואיציה. המבט המודע דרך מסך המצלמה מדמה ראייה דרך משקפיים חדשים. המעבר מראיית תלת מימד לדו מימד מחייב התבוננות רעננה ושינוי פרספקטיבה.
המהפכה הטכנולוגית הפכה את כולנו לצלמים בטלפון. הצילום הוא האומנות הזמינה ביותר. השפה הוויזואלית זמינה ונגישה לכולם. אנשים משתמשים בסמרטפון כגדג’ט מבלי להיות מודעים שהם מדברים בשפת האומן.

הייחוד של עבודת הפוטותרפיה בארגונים הוא באפשרות הניתנת למנהלים, עובדים ואנשי חינוך ליצור שיח ממקום של רגש ואינטואיציה באמצעות כלי טכנולוגי זמין לכולם. תהליך הצילום (בניגוד לקלפים) מאפשר פוקוס ואת דיוק האמירה. תהליך העבודה מתבצע בשלבים – המשתתף יכול להתחיל לעבוד עם דימוי ואמירה מסוימים ובמהלך העבודה להתבונן עליה, לדייק אותה ובמידת הצורך, לעבור לדימוי אחר ולמשמעויות אחרות. תהליך מתמשך זה מרחיב את ההכרות שלנו עם התת-מודע ומצמצם את הפער בין הראש והלב, כך שהם “נפגשים באמצע” – בעיניים.

בקורס נלמד כיצד לעבוד עם המצלמה והפוטותרפיה ככלי לשינוי זוויות התבוננות ויצירת שיח כנה ואינטואיטיבי בארגונים ובחינוך.

ו. החלטות יצירתיות בצילום כביטוי של אינדיבידואליות | גלעד בנארי
מה בין החשיבה היצירתית, לאינדיבידואליות – תרגול צילומי: מהי יצירתיות בצילום, פונקטיום וסטודיום, זהות צילומית.
על החלטות וסגנון בצילום – פירמית החלטות, reframing.

ז. צילום ועריכה בסמארטפון | ירון בן חורין
מהפכת הסמארטפון מאפשרת לכולם לצלם, כמעט בכל זמן ובכל מקום, ולשתף את התמונות עם קהל רחב. הצילום מעודד יצירתיות, תקשורת ודו-שיח עם הסביבה. הוא מפתח יכולת התבוננות באנשים ומקומות, מזוית ופרספקטיבה חדשות. הצילום מעודד סקרנות, ניסוי ותהייה וחשיבה מקורית.

מטרת הסדנה היא להנגיש את נושא הצילום ולאפשר לכל אחד לצלם תמונות יפות, מענינות ויצירתיות, בעזרת הסמארטפון בלבד. הפעילות הינה קלה ומשחררת, ובו זמנית משלבת יצירתיות ולמידה. בסדנה זו נתרכז בהבנת הראייה הצילומית, וטכניקות צילום והמפתח לתמונות מוצלחות. כמו כן, יושם דגש על עריכה ועיבוד התמונות.

לחצ/י כאן לסרטון: ד"ר צביקה תורן מספר על פוטותרפיה – שימוש בצילום בתהליכי טיפול והעצמה.

לחצ/י כאן לסרטון: ד"ר רבקה הלל לביאן מספרת על PHOTOVOICE – שימוש בתמונות להשמעת קול כחלק מהמיומנויות של פוטותרפיה.


עוד על הקורס:

  • הקורס בהיקף 150 שעות אקדמיות.
  • הלימודים ישלבו תאוריה, תרגולים ופרקי זמן לשאלות ודיון קבוצתי, בין השיעורים יישלחו חומרי העשרה ותרגול בית.
  • קבלת תעודה מותנית בהשתתפות של לפחות 80% מהיקף הקורס.
  • הקבלה לקורס בכפוף למילוי שאלון, עמידה בתנאי הסף ולאחר ראיון אישי.
  • ייתכנו שינויים בתכנית הלימודים.

לדוגמאות לטיפול וליווי ריגשי בכלים של פוטותרפיה היכנסו לקישור הזה

 

ההרשמה לשנה"ל תשפ"ג בעיצומה
להגשת מועמדות לתוכנית יש למלא שאלון התאמה. 

 שאלון לבן

לקריאה ועיון בסילבוס הקורס לחצו כאן >>> 

פירוט המפגשים:

פוטותרפיה, ימי ד' 16:30-21:00 אוניברסיטת בר אילן 
מפגש 116.11.2216:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 223.11.2216:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 330.11.2216:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 47.12.2216:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 514.12.2216:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
דילוגחנוכה 21.12.22
מפגש 628.12.2216:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 74.1.2316:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 811.1.2316:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 918.1.2316:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 1025.1.2316:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 111.2.2316:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 128.2.2316:30 – 18:30 ד"ר צביקה תורן
18:30 – 19:00 הפסקה
19:00 – 21:00 סיגל אדלמן
מפגש 1315.2.2316:30 – 17:30 – שיעור על פרוייקט הגמר – ד"ר טלי גורלי טוראל

17:30 – 21:00 – ירון בן חורין

מפגש 1422.2.23 גלעד בנארי
מפגש 151.3.23גלעד בנארי
דילוגפורים 8.3.23
מפגש 1615.3.23 הראל סטנטון
מפגש 1722.3.23 הראל סטנטון
מפגש 1829.3.23 הראל סטנטון
דילוגפסח 5.4.23+12.4.23 –
מפגש 1919.4.23 ד"ר רבקה הלל לביאן
דילוגיום העצמאות 26.4.23
מפגש 203.5.23ד"ר רבקה הלל לביאן
מפגש 2110.5.23ד"ר רבקה הלל לביאן
מפגש 2217.5.23 – עבודה על פרוייקט גמר + שיחות אישיות פרטניות עם ד"ר טלי גוראלי טוראל – ללא הגעה לכיתהד"ר טלי גורלי טוראל –  שתי שיחות אישיות על פרוייקט הגמר, כולל הגשת דו"ח התקדמות לד"ר טלי גורלי טוראל במייל – לא מגיעים פיסית לשיעור.
מפגש 2324.5.22 – עבודה על פרוייקט גמר + שיחות אישיות פרטניות עם ד"ר טלי גוראלי טוראל ללא הגעה לכיתהד"ר טלי גורלי טוראל – שתי שיחות אישיות על פרוייקט הגמר, כולל הגשת דו"ח התקדמות לד"ר טלי גורלי טוראל במייל – לא מגיעים פיסית לשיעור.
מפגש 2431.5.23ד"ר טלי גורלי טוראל – הצגת פרוייקט הגמר
מפגש 257.6.23ד"ר טלי גורלי טוראל – הצגת פרוייקט הגמר
שריון מועד לשיעור השלמה
למקרה של דילוג
14.6.23

 

תהליך העבודה על פרוייקט הגמר = פרוייקט אישי שמלווה בשתי פגישות הדרכה אישיות עם המנחה.

15.2.22 – שיעור על פרוייקט הגמר – ד"ר טלי גורלי טוראל

17.5.23+24.5.23 – שתי שיחות אישיות על פרוייקט הגמר, כולל הגשת דו"ח התקדמות לד"ר טלי גורלי טוראל במייל – לא מגיעים פיסית לשיעור.

31.5.23+7.6.23 – הצגת פרויקט הגמר.

בהנחיית: ירדן כרם וסגל מנחים מומחים
yarden cerem

ניהול אקדמי – ירדן כרם

מרכזת שני תחומי לימוד במרכז הישראלי ללימודי גוף נפש: התמקדות ופוטותרפיה. מטפלת בקליניקה פרטית. מדריכה בגישה ההתייחסותית. חברה בארגון הישראלי ובאיגוד האירופאי לפסיכותרפיה גופנית. בנתה את תכנית הלימודים והייתה המנהלת האקדמית הראשונה ומנהלת המרכז הטיפולי במרכז לוידאו תרפיה, ביה”ס מעלה. מפתחת תוכניות לימוד ומודלים לעבודה טיפולית באמצעות הוידאו והקולנוע. מבין כותבי הספר Video and Filmmaking as Psychotherapy Research and Practice, U.S.A: Routledge. הפיקה שני סרטים תיעודיים – “ריבועים של קרטון” (היתה שותפה לבימוי, תסריט וצילום) ו- “הדר – החופש לעשות”. מלמדת התמקדות (Focusing) במרכז גוף נפש.

מייסדת בית הספר "פוקוס" לקולנוע, צילום ומדיה חדשה בשירות הטיפול והחינוך.

בהנחיית: ד"ר צביקה תורן
תורן

פסיכולוג וצלם אמנותי, מנחה קורסים וסדנאות במוסדות אקדמיים רבים ובכנסים מקצועיים, חמש תערוכות (ביניהן: “שורשים וכנפיים”, “מחול הוא השפה הסודית של הנפש”), מאמרים מקצועיים על פוטותרפיה, וספר חדש “בצלמנו כדמותנו” המאגד צילום וטיפול. בעל האתר "פסיכולוגיה וצילום".

בהנחיית: סיגל אדלמן

פוטותרפיסטית, מטפלת באמנות M.A ואמנית רב תחומית. מורה לצילום ומנחת קבוצות. הוציאה את ספר הצילומים "סודות וצללים," המפגיש בין הצילום האמנותי לתחום הטיפולי. מחברת המאמר "יחסי גומלין בין פוטותרפיה וטיפול באמנות" (עומק שדה, הוצ' מוסררה, י-ם, 2019) העורך השוואה בין סוג טיפולים שונים ושילובים בפוטותרפיה.

בהנחיית: ד"ר רבקה הלל-לביאן
.jpg

מרצה בכירה וחוקרת, משמשת כראש תוכנית התואר השני בחינוך מיוחד במכללת לוינסקי לחינוך.
משלבת בין Photovoice והגישה הנרטיבית הן במחקר והן כדרך חיים, שילוב שפיתחה ויישמה הן בפעילות מחקרית, הן בהיבט פרקטי חברתי-קהילתי.
מובילה ומנחה מתנדבים בקהילה בשיטת Photovoice דרך עמותת   Photo is:rael ומרצה בתוכניות לווידאו תרפיה ופוטו תרפיה באוניברסיטת תל אביב.

בהנחיית: ד"ר טלי גורלי טוראל

פסיכותרפיסטית יונגיאנית (אונ' בר אילן) ופוטותרפיסטית מנוסה.
התמחות בטיפול אם-תינוק (אונ' תל אביב). בעלת תואר PhD במוסיקולוגיה (אונ' בר אילן).

בהנחיית: גלעד בנארי
בנארי

קופירייטר עם מצלמה. צלם ומורה לצילום יצירתי למעלה מעשר שנים בבתי הספר המובילים לצילום בישראל. מלמד צילום במסגרת פוטותרפיה וצילום רגשי מ 2013. גלעד בוחן את המציאות בעיניים של אמן קונספטואלי והמצלמה היא לא יותר מכלי להשגת המטרה. צילום יצירתי מפגיש אותנו עם עצמנו. אנחנו משחררים את ציפור הנפש שלנו והיא חוזרת אלינו בכל תמונה שנצלם.

בהנחיית: הראל סטנטון
150x150

פוטותרפיסט ארגוני, צלם ״מסע אחר״ ומרצה בינלאומי. מנחה סדנאות פיתוח ארגוני המתבססות על חוויה חזותית עוקפת קוגניציה. להראל נסיון עשיר של מאות הרצאות וסדנאות בחברות וארגונים בארץ ובעולם.

בהנחיית: ירון בן-חורין
Picture1 1 e1586847633825

מצלם אמנותית מגיל 16. שירת ביחידת ההסרטה של חיל חינוך כבמאי ועורך.
לימודי צילום ב – School of Visual Arts, NY. ניסיון מקצועי של 30 שנים בצילום, בימוי, עריכה והפקה – בעיקר קליפים ופרסומות. בעל תואר MBA מאונברסיטת Oxford Brookes, UK. מנחה סדנאות צילום בחו"ל מטעם אשת טורס.
כותב ל"הארץ אונליין" על צילום בסמארטפוון. פעיל בקהילות הצילום ברשתות החברתיות – Instagram, EyeEm, 500px, Tumblr.
ה"אני מאמין" של ירון: ע"י הקניית האהבה שלי לצילום למשתתפים כל אחד יכול לפתח יצירתיות, במיוחד כשאין חסמים טכנולוגיים בפניכם. היו יצירתיים והסתכלו על העולם סביבכם באור חדש ומקורי. את הלמידה הזאת קחו איתכם לכל תחום ומקום שתגיעו אליו בחיים.

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

קורסים נוספים בהנחיית ירדן כרם וסגל מנחים מומחים

פוטותרפיה | שימוש בצילום בתהליכי טיפול והעצמה

קורס העמקה – למידה מעשית ותאורטית של טיפול אישי וקבוצתי באמצעות צילום.

שיתוף פעולה עם היחידה לפיתוח מקצועי של אוניברסיטת בר-אילן

ניהול אקדמי: ירדן כרם
מנחים: ירדן כרם, ד"ר צביקה תורן, סיגל אדלמן, ד"ר רבקה הלל-לביאן, ד"ר טלי גורלי טוראל , גלעד בנארי, ירון בן חורין, הראל סטנטון

הקורס ייפתח ב 16.11.22

קרא עוד »
גלילה למעלה

להרשמה לארועי יום פתוח און ליין

*אנא בחר/י את המפגשים בהם תרצה/י להשתתף, יש לשים לב שלא להירשם למפגשים בשעות חופפות.
** פרטים וקישורים יישלחו במייל.