מיינדפולנס למתחילים

בהנחיית: שלומית שלו, מולי גלזר
מספר מפגשים: 8

תרגול המיינדפולנס מכיל ארגז של כלים פשוטים ופרקטיים, הנגישים לכל אדם, בכל גיל, להתמודדות עם האירועים בחייו או בחייה.

  • להירגע, לנוח, לשפר את הריכוז.
  • למצוא שקט ושלווה פנימיים, גם במצבים קשים.
  • ויסות מצבי מתח, לחץ, כעס וחרדה; שליטה בתגובתיות ובשיפוטיות.
  • פיתוח קשב פנימי וקשב לזולת
  • ניהול קונפליקטים אישיים ומקצועיים.
  • להתמודד טוב יותר עם דאגות ומחשבות טורדניות.

לקריאה בהרחבה על מיינדפולנס לחצ/י כאן

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

מידע מלא: מיינדפולנס למתחילים

המועדים הקרובים:

מקוםמנחהימיםשעותתאריך פתיחה
תל אביבמולי גלזרראשון18:15-21:1526.01.20
רמת השרוןשלומית שלושישי09:30-12:3031.01.20

מיינדפולנס פירושו מודעות קשובה, מודעות לרגע הנוכחי בתשומת לב וללא שיפוטיות.
לימוד מיינדפולנס מאפשר לנו להיות עם הדברים שקורים לנו בחיים בדיוק כפי שהם, ללא שיפוטיות וללא תגובה אוטומטית, אלא מתוך מודעות, נוכחות, התבוננות, שקט פנימי, קבלה, חמלה ופתיחות.

מדיטציית מיינדפולנס מאפשרת פיתוח וחיזוק של כישורים מנטאליים בסיסיים (ריכוז, קשב ונוכחות), מסייעת בהפחתת מתח, חרדה, לחץ ודיכאון, מאפשרת שיפור באיכות החיים ובראיית דברים בפרספקטיבה רחבה יותר, ועוזרת לנו למצוא שלווה שאינה תלויה בנסיבות חיצוניות, קשות ככל שיהיו.

תרגול המיינדפולנס משפיע באופן חיובי על אזורים חשובים במוח הקשורים לתפקודים יומיומיים, ניהוליים, קבלת החלטות, שליטה, ראיית הזולת, למידה וזיכרון, ויסות רגשות והקשבה לגוף.

התרגול משלב את לימוד הפילוסופיה הבודהיסטית ותרגול מדיטציית מיינדפולנס וחמלה, המאפשר לנו להיות בהווה, להכיל את כל קשת הרגשות והמצבים שהחיים מזמנים לנו, באופן מיטיב ומועיל יותר.

ההתבוננות השקטה והאובייקטיבית פנימה עוזרת לנו לראות דפוסים ששולטים בחיינו, עוזרת לנו לראות מה מפעיל אותנו, ומאפשרת להשתחרר מדפוסים והתניות שכובלים אותנו וגורמים לנו סבל. תרגול המדיטציה מסייע לפתח חוכמה וחמלה כלפי עצמנו וכלפי אחרים.

למי מיועד הקורס

קורס בסיס למתחילים הכולל לימוד תאורטי, תרגול.

בקורס מיינדפולנס למתחילים נלמד:

  • מפגש ראשון – מה זה מיינדפולנס?

  • מפגש שני – קשב לנשימה ולגוף

  • מפגש שלישי – כאב אינו בהכרח סבל

  • מפגש רביעי – מה אומרות המחשבות

  • מפגש חמישי – לארח את הקושי

  • מפגש שישי – עולם הרגשות

  • מפגש שביעי – הרחבת ארגז הכלים

  • מפגש שמיני – איכויות הלב

לקורסים נוספים בתחום מיינדפולנס

בהנחיית: שלומית שלו, מולי גלזר

שלומית שלו


בעלת  M.A בפסיכולוגיה חינוכית ו MBA עם התמחויות בייעוץ עסקי ובשיווק. בעלת ניסיון מקצועי בחברות וארגונים גדולים, בניהול פרוייקטים ובשיווק.

בוגרת הכשרת מורי MBSR של מכון מודע למיינדפולנס, מדע וחברה מבית הספר ברוך איבצ’ר לפסיכולוגיה הבינתחומי הרצליה.

למדה ותרגלה אצל מורים שונים, במסורת הבודהיסטית ובמסורת האי-שניות. לומדת  ופעילה בעמותת “תובנה” למעלה מעשר שנים.

מאמינה כי התרגול הוא משנה חיים וכי הלימוד זמין ופתוח לכל – ללמוד להיות ולחיות ביותר שלווה ונחת, באופן מודע ולב פתוח.

מולי מולי גלזר


מתרגל מדיטציית מיינדפולנס ולומד בודהיזם מאז שנת 2000. בוגר הכשרת מורי מיינדפולנס בגישת MBSR (המרכז הבינתחומי הרצליה).
תרגל בקורסים ארוכים וקצרים במנזרים בודהיסטיים ומרכזי מדיטציה בישראל, אסיה, ומקומות אחרים ברחבי העולם.
מלמד בעמותת תובנה ומסגרות אחרות (מנהלים בארגונים, סטודנטים, אסירים ועוד).
בוגר תארים במשפטים וכלכלה (וגם תעודת עו”ד) ותואר שני במנהל-עסקים. מעל עשר שנים עסק בתחומי האסטרטגיה העסקית והשיווקית, פיתוח עסקי וייעוץ למנהלים.
יליד 1969, גר עם בת זוגו ושתי בנותיהם בת”א.

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם:

קורסים נוספים בהנחיית שלומית שלו, מולי גלזר

מיינדפולנס למתחילים

מדיטציית מיינדפולנס מפתחת ריכוז, קשב ושקט פנימי ומסייעת בהפחתת מתח, עומס מחשבתי ועומס רגשי.

ערב | תל אביב | מולי גלזר | 26/01
שישי בבוקר | רמת השרון | שלומית שלו | 31/01

קרא עוד »
גלילה למעלה